Ülkemizde Endüstrileşme ve Teknik Eğitim
İÇİNDEKİLERBİRİNCİ BÖLÜMGİRİŞ Problem Amaç önemi Sınırlılıklar Uygulanan Yöntem Araştırmanın Planı Kullanılan Terimler İKİNCİ BÖLÜM KURAMSAL ÇERÇEVE Geleneksel Kültür ve Genel Eğitim Mesleki ve Teknik Eğitim ÜÇÜNCÜ BÖLÜM BULGULAR VE SORUNLAR Deneklerin Görev, Kıdem ve Bölge Gruplarına Dağılışı Teknoloji ve Genel Kültür Kuram ve Uygulama Genel ve Mesleki - Teknik Eğitim Mesleki ve Teknik Eğitimin Amaçları ve Kapsamı Yaygın ve Örgün Mesleki-Teknik Eğitim Çeşitli Yerlerde Kazanılan Yeterliklere Kredi Verme İnsangücü İhtiyacı ve Mesleki Teknik Eğitim Öğrenciler Eğitici Personel Eğitim Programlan Program Geliştirme Süreci Öğretim Stratejisi Değerlendirme Örgüt Karar Süreci Malî Destek DÖRDÜNCÜ BÖLÜM ÖZET, SONUÇ VE ÖNERİLER Özet Sonuçlar Öneriler YARARLANILAN KAYNAKLAR EKLER NOTLARTeknik Eğitim Sisteminde Görevli Personelin Endüstrileşme ve Teknik Eğitime İlişkin Görüşleri |