Çalışan Çocukların İstismarı: Mobilya İşkolu
İÇİNDEKİLERÖZETABSTRACT İÇİNDEKİLER BÖLÜM I GİRİŞ 1.1.ARAŞTIRMANIN SORUNSALI 1.2. ARAŞTIRMANIN AMACI 1.3. ARAŞTIRMANIN ÖNEMİ 1.4.ARAŞTIRMANIN SINIRLILIKLARI 1.5. TANIMLAR BÖLÜM II KURAMSAL ÇERÇEVE 2.1 ÇOCUK OLGUSU ve ÇOCUĞA İLİŞKİN BAKIŞ AÇISINDAKİ DEĞİŞİMLER 2.1.1. Çocuk Kavramı 2.7.2. Çocuğa İlişkin Bakış Açısındaki Değişimler 2.2. ÇALIŞAN ÇOCUK OLGUSU 2.2.7. Çocukların Çalışma Yaşamına Katılma Sureci ve Tarihsel Değişi 2.2.2. Günümüzde Çalışan Çocukların Durumu 2.2.2.1.Dünyada Çalışan Çocukların Durumu 2.2.2.2.Türkiye'de Çalışan Çocukların Durumu 2.2.3.Çocukları Çalışmaya İten Nedenler 2.2.4. Çalışan Çocuklara İlişkin Yasal Düzenlemeler 2.2.4.1.Ulusal Mevzuat 2.2.4.2.Uluslararası Düzenlemeler 2.3. ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN İSTİSMARI 2.3.1.İstismar Olgusu ve İstismar Tipleri 2.3.1.1.İstismar Olgusu 2.3.1.2.İstismar Tipleri: 2.3.1.3.İstismara Maruz Kalan Çalışan Çocuklarla Çalışmada Meslek Olaral Sosyal Hizmetin Yeri 2.3.2. Çalışan Çocukların Tehlikeli İşler ve Mobilya İşkolu Çerçevesinde İstismar Analizi 2.3.2.1.Tehlikeli ve Riskli işler boyutunda Değerlendirme 2.3.2.2.Mobilya İşkolu Çerçevesinde Değerlendirme BÖLÜM III YÖNTEM 3.1.ARAŞTIRMA MODELİ 3L 1. Nicel Aşama 3.1.2. Nitel Aşama 3.2. EVREN ve ÖRNEKLEM 3.3.VERİLERİN ÇÖZÜMLENMESİ BÖLÜM IV ÇOCUKLARIN ÇALIŞMA YAŞAMINA KATILMA SÜRECİ 4.1. TEMEL SOSYO-DEMOĞRAFİK BİLGİLER 4.1.1. Çalışan Çocuklara. İlişkin Sosyo-Demoğrafık Bilgiler 4.1.2. Aile Bilgileri 4.2.ÇALIŞMA SÜRECİ İLE İLGİLİ BİLGİLER 4.2.1. Okul yaşamı 4.2.2. Çalışma Yaşamına Katılma Süreci 4.2.3. Çalışma Yaşamına Katılım ve Sonrası BÖLÜM V ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN ÇALIŞMA YAŞAMI İÇİNDE İSTİSMAR ANALİZİ 5.1.ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN ÇALIŞMA ORTAM ve KOŞULLARI 5.2.ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN KARŞI KARŞIYA KALDIKLARI TEHL 5.3 İŞYERİ İLİŞKİLERİ BÖLÜM VI ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN MOBİLYA MESLEĞİNE İLİŞKİN DEĞERLENDİRMELERİ ve GELECEK DÜŞÜNCELERİ BÖLÜM VII SONUÇ ve ÖNERİLER KAYNAKLAR NOTLARTez |