Gençlik ve Boşzaman Değerlendirme
İÇİNDEKİLERiÇiNDEKiLERTABLOLAR LiSTESi BÖLÜM l 1.GiRiŞ Problem Amaç Önem Sayıltılar Sınırlılıklar Tanımlar ll. iLGiLi KAVRAMSAL ÇALIŞMALAR ve ARAŞTIRMALAR 1.BOŞZAMANI DEĞERLENDiRME KAVRAMI 2. BOSZAMANI DEĞERLENDiRME DAVRANIŞINI ETKİLEYEN ETMENLER 3. TOPLUMSALLAŞMA ve BOŞZAMANI DEĞERLENDiRME 4. GRUP OLGUSU ve BOSZAMANI DEĞERLENDiRME 5. KiŞiLiK GELiŞiMi ve BOSZAMANI DEĞERLENDiRME 6. YETiŞKiN EĞiTiMi ve BOSZAMANI DEĞERLENDiRME 7. BOSZAMANI ÖRGÜTLÜ DEĞERLENDiRME v© GENÇLiK MERKEZLERi 8. GENÇLiK LiDERLiĞi 9. TÜRKİYE'DE YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARlll. YÖNTEM Evren Bilgi Toplama Aracının Geliştirilmesi Bilgi Toplama Aracının Uygulanması Verilerin Analizi ve Yorumlanması IV. BULGULAR ve YORUM 1. GENÇLERiN BiREYSEL ÖZELLiKLERi Cinsiyet Yaş Uğraşısı Öğrenim Durumu Babanın Öğrenim Durumu Ailenin Gelir Düzeyi Yaşamın En Uzun Geçtiği Yer Üyelik Süresi 2. GENÇLiK MERKEZLERl'NİN ÇALIŞMALARINI GENÇLERiN İLK KEZ NEREDEN DUYDUKLARI 3. GENÇLERiN KATILDIKLARI ve KATILMAK iSTEDiKLERi ETKiNLiKLER A. Katıldıkları Etkinlikler Cinsiyet Yaş Üyelik Süresi B. Katılmak istedikleri Etkinlikler Cinsiyet Yaş Üyelik Süresi C. Katılmak istedikleri "Toplumsal içerikli EtkinliklerCinsiyet Yaş Üyelik Sûresi 4. KATILMA AMAÇLARI ve GERÇEKLEŞME DURUMLARI A. Üye Olma ya da Katılma Amaçlan Cinsiyet Yaş Gencin öğrenim Düzeyi Babanın Öğrenim Düzeyi Gelir Düzeyi B. En Önemli Katılma Amacı Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi Gelir Düzeyi Babanın öğrenim Düzeyi C. Katılma Amaçlarının Gerçekleşme Durumları Cinsiyet Yaş Gencin öğrenim Düzeyi Babanın öğrenim Düzeyi Gelir Düzeyi D. En Önemli Katılma Amaçlarının Gerçekleşme Durumu Cinsiyet Yaş Gelir Düzeyi 5. KATILMANIN SAĞLADIĞI OLUMLU DEĞİŞİMLER Cinsiyet YaşGencin Öğrenim Düzeyi Babanın Öğrenim Düzeyi Gelir Düzeyi Üyelik Süresi 6. GENÇLERiN GENÇLiK MERKEZÎNDEN AYRILMA NEDENLERi Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi 7. KiŞiSEL SORUNLARI OLDUĞUNDA KİME BAŞVURACAKLARI ve DANIŞMANLIK BlRlMl'NDEN BEKLENTiLERi A. Kişisel Sorunları Olduğunda Gençlerin Kime Başvuracakları Cinsiyet Yaş B. Danışmanlık Birimi'nden Gençlerin Beklentileri Cinsiyet Yaş Gelir Düzeyi Üyelik Süresi 8. GENÇLiK LiDERi TUTUM ve YAKLAŞIMLARI A. Lider Tutumları Cinsiyet. Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi B. Lider Yaklaşımları Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi 9. PERSONEL ile İLİŞKİLERDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR A. Personel ile Sorunlar Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi B. Personel ile Sorunların Nedenleri Cinsiyet Yaş Üyelik Süresi 10. GENÇLERiN YETKİLİLERLE GÖRÜŞMEK İSTEYECEKLERİ KONULAR ve BEKLEDİKLERİ iYiLEŞTiRMELER A. Gençlerin Yetkililerle Görüşmek isteyecekleri Konular Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi B. Gençlerin Gerçekleştirilmesini Bekledikleri iyileştirmeler Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi C. Gençlerin Etkinliklerin Yoğunlaştırılmasını istedikleri Zamana ilişkin Beklentileri Cinsiyet Yaş Uğraşı Durumu D. Üyelerin Açıkuçlu Soruya Verdikleri Cevaplar V. ÖZET YARGI ve ÖNERiLER Özet, Yargı ve Öneriler Anket Kaynakça |