Gençlik ve Boşzaman Değerlendirme

Kitap : Gençlik ve Boşzaman Değerlendirme

Yazar : * Şükran Kılbaş

Dil : Türkçe

Bölüm : Çocuk Emeği

Yayın Yeri : Adana

Yayın Tarihi : Mayıs 1994

Yayıncı : Çukurova Üniversitesi Basımevi

Tür : Kitap

Kitap No : 564

İÇİNDEKİLER

iÇiNDEKiLER
TABLOLAR LiSTESi BÖLÜM l
1.GiRiŞ Problem Amaç Önem Sayıltılar Sınırlılıklar Tanımlar
ll. iLGiLi KAVRAMSAL ÇALIŞMALAR ve ARAŞTIRMALAR
1.BOŞZAMANI DEĞERLENDiRME KAVRAMI
2. BOSZAMANI DEĞERLENDiRME DAVRANIŞINI ETKİLEYEN ETMENLER
3. TOPLUMSALLAŞMA ve BOŞZAMANI DEĞERLENDiRME
4. GRUP OLGUSU ve BOSZAMANI DEĞERLENDiRME
5. KiŞiLiK GELiŞiMi ve BOSZAMANI DEĞERLENDiRME
6. YETiŞKiN EĞiTiMi ve BOSZAMANI DEĞERLENDiRME
7. BOSZAMANI ÖRGÜTLÜ DEĞERLENDiRME v© GENÇLiK MERKEZLERi
8. GENÇLiK LiDERLiĞi
9. TÜRKİYE'DE YAPILMIŞ ARAŞTIRMALARlll. YÖNTEM Evren
Bilgi Toplama Aracının Geliştirilmesi Bilgi Toplama Aracının Uygulanması Verilerin Analizi ve Yorumlanması
IV. BULGULAR ve YORUM
1. GENÇLERiN BiREYSEL ÖZELLiKLERi Cinsiyet Yaş
Uğraşısı
Öğrenim Durumu Babanın Öğrenim Durumu Ailenin Gelir Düzeyi Yaşamın En Uzun Geçtiği Yer Üyelik Süresi
2. GENÇLiK MERKEZLERl'NİN ÇALIŞMALARINI GENÇLERiN İLK KEZ NEREDEN DUYDUKLARI
3. GENÇLERiN KATILDIKLARI ve KATILMAK iSTEDiKLERi ETKiNLiKLER
A. Katıldıkları Etkinlikler
Cinsiyet
Yaş
Üyelik Süresi B. Katılmak istedikleri Etkinlikler
Cinsiyet
Yaş
Üyelik Süresi C. Katılmak istedikleri "Toplumsal içerikli EtkinliklerCinsiyet
Yaş
Üyelik Sûresi
4. KATILMA AMAÇLARI ve GERÇEKLEŞME DURUMLARI
A. Üye Olma ya da Katılma Amaçlan
Cinsiyet
Yaş
Gencin öğrenim Düzeyi
Babanın Öğrenim Düzeyi
Gelir Düzeyi
B. En Önemli Katılma Amacı
Cinsiyet
Yaş
Gencin Öğrenim Düzeyi
Gelir Düzeyi
Babanın öğrenim Düzeyi
C. Katılma Amaçlarının Gerçekleşme Durumları
Cinsiyet
Yaş
Gencin öğrenim Düzeyi
Babanın öğrenim Düzeyi
Gelir Düzeyi
D. En Önemli Katılma Amaçlarının Gerçekleşme Durumu
Cinsiyet
Yaş
Gelir Düzeyi
5. KATILMANIN SAĞLADIĞI OLUMLU DEĞİŞİMLER Cinsiyet YaşGencin Öğrenim Düzeyi Babanın Öğrenim Düzeyi Gelir Düzeyi Üyelik Süresi
6. GENÇLERiN GENÇLiK MERKEZÎNDEN AYRILMA NEDENLERi Cinsiyet Yaş Gencin Öğrenim Düzeyi
7. KiŞiSEL SORUNLARI OLDUĞUNDA KİME BAŞVURACAKLARI ve DANIŞMANLIK BlRlMl'NDEN BEKLENTiLERi
A. Kişisel Sorunları Olduğunda Gençlerin Kime Başvuracakları Cinsiyet Yaş
B. Danışmanlık Birimi'nden Gençlerin Beklentileri Cinsiyet Yaş
Gelir Düzeyi Üyelik Süresi
8. GENÇLiK LiDERi TUTUM ve YAKLAŞIMLARI
A. Lider Tutumları
Cinsiyet.
Yaş
Gencin Öğrenim Düzeyi B. Lider Yaklaşımları
Cinsiyet
Yaş
Gencin Öğrenim Düzeyi
9. PERSONEL ile İLİŞKİLERDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
A. Personel ile Sorunlar
Cinsiyet
Yaş
Gencin Öğrenim Düzeyi
B. Personel ile Sorunların Nedenleri
Cinsiyet
Yaş
Üyelik Süresi
10. GENÇLERiN YETKİLİLERLE GÖRÜŞMEK İSTEYECEKLERİ
KONULAR ve BEKLEDİKLERİ iYiLEŞTiRMELER
A. Gençlerin Yetkililerle Görüşmek isteyecekleri Konular
Cinsiyet
Yaş
Gencin Öğrenim Düzeyi
B. Gençlerin Gerçekleştirilmesini Bekledikleri iyileştirmeler
Cinsiyet
Yaş
Gencin Öğrenim Düzeyi
C. Gençlerin Etkinliklerin Yoğunlaştırılmasını
istedikleri Zamana ilişkin Beklentileri
Cinsiyet
Yaş
Uğraşı Durumu
D. Üyelerin Açıkuçlu Soruya Verdikleri Cevaplar
V. ÖZET YARGI ve ÖNERiLER Özet, Yargı ve Öneriler
Anket
Kaynakça