Çocuk Dostu Öğrenme Ortamları Çalıştayı
İÇİNDEKİLERİÇİNDEKİLERÖNSÖZ ...................................................................................... ÇOCUK DOSTU ÖĞRENME ORTAMLARI ÇALIŞTAYI SONUÇ RAPORU ...................................................................... GİRİŞ ......................................................................................... ÇALIŞTAY İÇERİĞİ.................................................................... ÇALIŞTAY SÜRECİ ................................................................... TASLAK ÖZELLİKLER LİSTESİ ................................................ PROGRAM VE DEĞERLENDİRME ........................................... SAĞLIK VE GÜVENLİK ............................................................. ÖĞRENCİLERİN KATILIMI ........................................................ BİREYSEL FARKLILIKLAR ........................................................ DAVRANIŞ GELİŞTİRME (DİSİPLİN VE KURALLAR) .............. FİZİKSEL ORTAM ...................................................................... YÖNETİM, ORGANİZASYON, FELSEFE .................................. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ ............ ÇALIŞTA YA KATILAN SEKTÖRLERİN EYLEM PLANLARININ GELİŞTİRİLMESİ AMACIYLA YAPILAN TEMATİK GRUP ÇALIŞMALARI............................................................................ GİRİŞ ........................................................................................ GRUP EYLEM PLANLARININ SUNUMLARI ............................ EYLEM PLANI ÖNERİLERİNİN BİRLEŞTİRİLMESİ ................. BİRLEŞTİRİLMİŞ EYLEM PLANI .............................................. SONUÇ..................................................................................... EKLER EK-1........................................................................................... Katılımcı Listesi ......................................................................... EK-2 .......................................................................................... ÇDO Özellikler Listesinin Gerçekleşmesinden Sorumlu Olabilecek Sektörler .................................................................. EK-3........................................................................................... Çocuk Dostu Öğrenme Ortamları Taslak Yönetim Planı............ ÇALIŞTAYA KATILAN KURUMLARIN SUNUMLARI............................ AVRUPA KONSEYİ "DEMOKRATİK YURTTAŞLIK EĞİTİMİ PROJESİ". ÇOCUK HAKLARI SÖZLEŞMESİ ÇOCUKTAN ÇOCUĞA EĞİTİM PROJESİ .................................................................................... PSİKOSOSYAL OKUL PROJESİ ............................................................ ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN İLKÖĞRETİME KAZANDIRILMASI, DEVAMI, ve EĞİTİM BAŞARILARININ ARTIRILMASI PROJESİ............ SOKAKTA ÇALIŞAN ÇOCUKLARIN EĞİTİME YÖNLENDİRİLMESİ PROJESİ............................................................... İZMİR İLİNDE SEÇİLEN SINAİ MESLEK DALLARINDA 2003 YILI İTİBARİYLE ÇOCUK EMEĞİ KULLANIMIN SONLANDIRILMASI PROJESİ.................................................................................................. YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ ............................................................... AİLENİN ÇOCUĞUN OKULDAKİ EĞİTİMİNE KATILIM SORUNLARI ve KATILIMIN SAĞLANMASI İÇİN ALTERNATİF BİR MODEL .............. OKULDAKİ EĞİTİMEAİLE KATILIMI MODELİ ....................................... İNSAN HAKLARI VE YURTTAŞLIK EĞİTİMİ PROJESİ .......................... OKUL GELİŞİM MODELİ ........................................................................ ERKEN ÇOCUKLUK GELİŞİMİ ve EĞİTİMİ PROJESİ ........................... ÇOCUK DOSTU ÖĞRENME ORTAMLARI OLUŞTURMAK İÇİN DÜZENLENEN HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERLERİ .............................. EĞİTİM ALANINDA UNICEF'İN TEMEL MESAJLARI ve STRATEJİLERİ ...................................................................................... ÖĞRENME MERKEZLERİ .................................................................... OKUL KONSEYLERİ ÇALIŞMASI......................................................... |