Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi Gerçeği
İÇİNDEKİLERiÇiNDEKiLER GiRiŞ........................................................................... I- KAMUSAL ALANIN YENiDEN YAPILANDIRILMASI II- TOPLAM KALiTE YÖNETiMi NEDiR?...................... III-EĞiTiM ALANININ YENiDEN DÜZENLENMESi VE TKY................................................................... i) Müfredat Laboratuar Okulları (MLO) Projesi..... ü) Okul Gelişimi Yönetim Ekipleri (OGYE)........... IV- KALiTE ÇEMBERLERİ VEYA KALiTE GELiŞTiRME EKİPLERİ................................................................. V- KAMUDA TOPLAM KALiTE YÖNETiMİ................. i) Performans Değerlendirmesi............................. ü) Müşteri Memnuniyeti....................................... VI- TKY GERÇEKTEN DEMOKRATiK MİDlR?.............. i) Eğitim Emekçileri ve TKY.................................. ü) TKY ve Sendikal Örgütlenmelere Etkisi............ SONUÇ....................... ............................................... KAYNAKÇA................................................................. |