Türk Medya Sektöründe Yoğunlaşma Hareketleri ve Beklenen Etkiler
İÇİNDEKİLERİÇİNDEKİLERGİRİŞ BU NOKTAYA NASIL GELİNDİ? 1980'Lİ YILLAR SİYASİLERİN MEDYA DESTEĞİ ARAYIŞI MEDYANIN DAYANILMAZ CAZİBESİ 1990'LI YILLAR PROMOSYON SAVAŞLARI ÖZEL TV'YE GEÇİŞ DAĞITIM-REKLÂM KARTEL ANLAŞMALARI . ANTİ-SENDİKAL UZLAŞMA ÜZERİNDE ANLAŞMA SAĞLANAN KONULAR DEMOKRASİ İÇİN AYAKBAĞI PROMOSYONUN PAYI KÜÇÜK VE ORTA BOYLULAR YOK OLUYOR . TEKELLEŞMEYE KARŞI YASALAR ÖNERİLER - KARŞI ÖNERİLER DEVLET OLMALI MI? ....................... KİM, NASIL KARŞI ÇIKMALI? REKABET KURULU ÇÖZÜM MÜ? KÂR MI, SİLÂH MI? ......................... FREKANSLAR NASIL DAĞITILMALI? .. SONUÇ |